Reactie plaatsen OpenLabs maart 2021

U kunt uw reactie achterlaten tot en met 18 maart 2021.

Hieronder leggen we uit hoe u een reactie op de interactieve kaart kunt plaatsen. Er zijn vijf onderwerpen waarop uw kunt reageren: groen, wonen, werken, bereikbaarheid en overige. U kunt één of meer reacties bij een onderwerp plaatsen. Uw opmerkingen mogen over van alles gaan, bijvoorbeeld een wens, probleem, idee of verbetering.

Onderwerpen

Er zijn vijf onderwerpen. Binnen elk onderwerp passen verschillende dingen. Deze leggen we hieronder uit.

Groen: hiermee bedoelen we alles wat met natuur te maken heeft, zoals bomen, parken, sloten en de Crezéepolder. Reacties over recreatie in de natuur mag u hier ook onder plaatsen.

Wonen: hieronder kunt u reacties over wonen en de woonomgeving plaatsen. Het kan dan gaan over: woongebieden, woningen en speeltuinen.

Werken: reacties over de plaats van bedrijven, terreinen voor bedrijven en kantoorgebieden.

Bereikbaarheid: hieronder kunt u reacties over de bereikbaarheid in het gebied plaatsen. Dit kan gaan over bereikbaarheid over land (fietspaden of autowegen), maar ook over het water.

Overige: past uw reactie niet bij deze onderwerpen of weet u niet zeker waar het bij hoort, dan kunt u deze onder ‘Overige’ zetten.

Op de kaart ziet u dat het Gorzenpark paars omlijnd is. Het Gorzenpark hoort niet bij het plangebied voor de gebiedsvisie Rivieroevers Ridderkerk. Toch kunt u hierover wel een reactie achterlaten, omdat het park veel te maken heeft met het plangebied voor de gebiedsvisie.

Participatie bijeenkomsten

De achtergelaten reacties behandelen we tijdens onlinebijeenkomsten. Deze onlinebijeenkomsten houden we op 30, 31 maart en 1 april van 19.30-21.00 uur. Meld je aan via deze link en deel jouw ideeën voor de visie voor de Rivieroevers!

Hulp bij achterlaten reactie

Lukt het u niet om een reactie achter te laten op deze interactieve kaart? Bel dan op donderdag 11 of 18 maart tussen 13:00 en 17:00 uur met Youri Boom (Royal HaskoningDHV), telefoonnummer: 0683013048. U kunt dan uw reactie en plaats voor deze reactie doorgeven. Youri vult deze voor u in op de kaart.

Reactie achterlaten

Volg de onderstaande stappen om uw reactie op de kaart te zetten:

1. Ga naar de interactieve kaart.

2. Maak de kaart groter (zoom in) zodat u de plek ziet waar u een opmerking wilt plaatsen.
    Klik in het linkerscherm op het onderwerp waarover u een opmerking wilt maken (groen, wonen, werken, bereikbaarheid of overige).

3. Klik daarna op de plek in de kaart waarvoor de opmerking bedoeld is. U kunt een opmerking plaatsen in het rood omlijnde (het projectgebied) en paars omlijnde gebied (het Gorzenpark).
    Typ nu uw opmerking in het vak links onder ‘Opmerking’. Dit veld moet u verplicht invullen. Uw naam en e-mailadres zijn niet verplicht.
    Opmerking: U kunt de plaats van uw reactie nog veranderen. U zet dan een vinkje in het vakje ‘Geometrie bewerken/Edit Geometry’ (dit staat onder de vakjes ‘Naam en Mail’). Daarna klikt u op de plaats in de kaart en sleept deze naar de goede plek.

4. Rechtsboven in uw scherm (aan het eind van de blauwe balk) ziet u een vierkant figuurtje, als u hierop klikt komt de legenda tevoorschijn.

5. Klik op 'Opslaan' om de reactie te bewaren of klik op ‘Annuleren’ om opnieuw te beginnen.
    Opmerking: Als u op 'Opslaan' hebt geklikt kunt u uw opmerking niet meer veranderen. Tijdens de periode waarin iedereen kan reageren zijn alle reacties anoniem te zien op de kaart.

Bij het plaatsen van uw opmerking kunt u uw naam en e-mailadres invullen. Dit is niet verplicht. Deze persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor dit project. Ook worden ze alleen gedeeld tussen het projectteam van Royal HaskoningDHV en het verantwoordelijke projectteam van de gemeente Ridderkerk. Na maximaal zes maanden, op 18 september 2021, verwijderen beide organisaties uw persoonsgegevens uit alle systemen.