Gebiedsvisie

We maken een visie voor het gebied de Rivieroevers Nieuwe Maas en de Noord in Ridderkerk. We leggen in deze visie uit hoe bedrijven, wonen en vrije tijd het beste samen kunnen gaan. Hiervoor gebruiken we tekst en beelden. Het gebied waarover het project gaat vindt u hieronder.

U kunt hier zien of er nieuwe informatie over de gebiedsvisie beschikbaar is.

De afbeelding weergeeft het plangebied. Aan de noordzijde loopt de grens van het plangebied over de Boelwerf. Richting het zuiden ligt de grens op de Ringdijk overgaand in de Benedenrijweg. De grens loopt pver de Benedenrijweg langs het Donckse bos en gaat bij Slikkerveer weer over in de Ringdijk. Ter hoogte van de Sionskerk (Donkersloot-Noord) loopt de plangrens verder zuidelijk over de Donkerslootdijk. Bij de Jachthaven St. Joris Riudderkerk loopt de plangrens richting het zuiden verder over de oostgrens van het bos de Gorzen. Verder naar het zuiden ligt de grens over de Nieuwe Veer richting het oosten overgaand in de Oostmolendijk, doorlopend tot aan de A15, zodat de gehele Crezéepolder binnen het plangebied valt.